جشنواره مطالعه مفید برگزار می شود
نهاد کتابخانه های عمومی کشور نخستین جشنواره ملّی مطالعه مفید را در سال جاری برگزار می کند.
به گزارش خبرگزاری مهر، این نهاد به منظور تقویت روح بررسی، نوآوری و تتبّع در زمینه های کتابخوانی، مطالعة مفید، توسعة کتابخانه های عمومی و همچنین انتخاب و تقدیر از پژوهشگران و فعالان برتر حوزة کتابخانه و کتابخوانی اقدام به برگزاری این جشنواره همزمان با هفتة کتاب در محل مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما کرده است.
گفتنی است این جشنواره که در روابط عمومی و امور بین الملل نهاد کتابخانه ها مستقر شده است، پاسخگوی سوالات مخاطبان از سراسر کشور می باشد. همچنین اطلاعیه ها و فرخوان های مربوط به این جشنواره متعاقباً از طریق رسانه های جمعی به اطلاع عموم مخاطبان در سراسر کشور می رسد.
نخستین جشنواره ملّی مطالعه مفید قرار است 24 آبان ماه جاری همزمان با هفتة کتاب برگزار شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، این نهاد به منظور تقویت روح بررسی، نوآوری و تتبّع در زمینه های کتابخوانی، مطالعة مفید، توسعة کتابخانه های عمومی و همچنین انتخاب و تقدیر از پژوهشگران و فعالان برتر حوزة کتابخانه و کتابخوانی اقدام به برگزاری این جشنواره همزمان با هفتة کتاب در محل مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما کرده است.
گفتنی است این جشنواره که در روابط عمومی و امور بین الملل نهاد کتابخانه ها مستقر شده است، پاسخگوی سوالات مخاطبان از سراسر کشور می باشد. همچنین اطلاعیه ها و فرخوان های مربوط به این جشنواره متعاقباً از طریق رسانه های جمعی به اطلاع عموم مخاطبان در سراسر کشور می رسد.
نخستین جشنواره ملّی مطالعه مفید قرار است 24 آبان ماه جاری همزمان با هفتة کتاب برگزار شود.
+ نوشته شده در شنبه بیست و هشتم اردیبهشت ۱۳۸۷ ساعت 23:16 توسط ز.دینار زاده. کارشناس کتابداری دانشگاه پیام نور
|