بسمه تعالی
"مقام معظم رهبری"
(امسال باید فضای نوآوری کشور را فرابگیرد)
اتفاق مبارکی که درسال نوآوری روی داد!!!!
رشد فزاینده کتابخانه ها درشهرستان دزفول
روز جمعه مورخ2/8/87 طی جلسه ای که دردفتر آیت الله علی فلاحیان نماینده محترم مردم خوزستان درمجلس خبرگان وباحضور امام جمعه محترم دزفول جناب اقای عسکری وفراماندار ورئیس محترم انجمن کتابخانه های عمومی تشکیل شد،مقرر گردید 14قطعه زمین درمناطق شهری وحاشیه شهر به نام 14 معصوم(ع) از سوی فرمانداری تعیین ودراختیار جناب آقای فلاحیان قرار گیرد تابا اعتبارات مردمی ومشارکت ایشان 14کتابخانه وقرائت خانه در14 محله شهر وحاشیه شهر احداث گردد.
هدف از طرح فوق ارتقاء فرهنگ کتابخوانی وترویج مطالعه مفید در بین آحاد مردم به هدف تحکیم بنیادهای اعتقادی جوانان می باشد.این طرح با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری که امسال را سال نوآوری وشکوفایی نامگذاری نمود به منصه ظهور رسید.
همچنین قرار شد مبلغ000/000/000/2ريال از محل اعتبارات ریاست جمهوری دراختیا ر اداره آب وفاضلاب روستایی شهرستان دزفول قرار گیرد تا ساختمان فعلی آن اداره جهت احداث کتابخانه حضرت زهرا(س)دراختیار آیت الله نبوی یکی ازروحانیون محترم شهرستان دزفول قرار گیرد.انچه حائز اهمیت است موقعیت مکانی کتابخانه فوق الذکر است که باچشم انداز بسیار زیبای رودخانه دز،بانامی کتابخانه ای ساحلی محلی بسیار دیدنی ومفرح رابرای مطالعه فراهم می آورد.قابل ذکر است برای اجرایی شدن وتامین اعتبارات لازم جلسه ای باحضور فرماندار ونماینده شهرستان دزفول باجناب آقای مهندس برقعه ای معاون محترم ریاست جمهوری تشکیل که درانتها به تایید ایشان نیز رسید.
فروزان مهران پور
سرپرست اداره کتابخانه های عمومی و
رئیس دبیر خانه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دزفول