پيام دبير كل نهاد كتابخانههاي عمومي كشور به مناسبت آغاز سال نو
بسم الله الرحمنالرحيم
با سلام
همگام با طليعه روح افزاي بهار و تقارن آن با بهار باغستانهاي ايمان، ماه مكرم ربيع، عيد فرخنده نوروز و آغاز سال جديد را تبريك ميگويم.سلامت و سعادت و توفيق خدمت به نظام مقدس اسلامي را برايتان آرزومندم.
اميدكه در سايه ولايت علوي و سيادت مصطفوي، سال نو براي شما سال بركت و پيروزي و موفقيت باشد.
منصور واعظي
دبير كل نهاد كتابخانههاي عمومي كشور
+ نوشته شده در پنجشنبه ششم فروردین ۱۳۸۸ ساعت 16:31 توسط ز.دینار زاده. کارشناس کتابداری دانشگاه پیام نور
|